Nyheter

www.byggastockholm.se mer än fördubblar sin trafik på ett år!

Det senaste året har byggastockholm.se vuxit rejält. I september 2018 hade vi 5 960 besök – i september 2019 hade detta vuxit till 12 839 besök.

En enastående utveckling som har drivits på av en intensiv nyhetsbevakning som ni läsare och besökare har uppskattat. På byggastockholm.se försöker vi alltid att bevaka det senaste inom branschen – projekt, branschnyheter, personnyheter till mer långsiktiga trender och utvecklingen inom branschen.

I redaktionen arbetar idag Björn Asplind och Jon Mattias Högberg med den dagliga bevakningen. Här är ni välkomna att skicka in pressmeddelanden eller texter om nyheter ni företag har på gång eller spännande projekt som ni vill att vi ska berätta mer om. Alltid lika välkommet!

På säljsidan har vi sedan januari 2019 en försäljningschef för Digitala Medier på byggastockholm.se – Lisa Hofberg. Lisa har en bakgrund från Schibstedts huvudsäljbolag – Annonsdax där hon har arbetat med varumärken som Aftonbladet, Svenska Dagbladet, Omni, Blocket m.m.

Ett gediget kunnande och en lång bakgrund när det gäller online-marknadsföring. Här hjälper Lisa er annonsörer att guida er rätt  i ”djungeln” av uttryck och begrepp på nätet och, för att anspela på ett känt citat, ”Vad får jag för pengarna?”.

I det här fallet – på byggastockholm.se – en hel del, vågar vi faktiskt påstå!

Bild av Giraffew från Pixabay